A munkapiac új trendjei - Telefon Service

A munkapiac új trendjei - Telefon Service

Ahogy a világ egyre inkább rendeződik, gyorsul, egyre nagyobb szerepe van a gyors és pontos kommunikációnak. Emellett egyre nagyobb igény van a kötetlen és szabad életmódra, hogy homeoffice-ban is egyre inkább meg lehessen oldani a munkahelyi feladatokat. Kiemelten fontos a családi élet minősége, a közösen töltött minőségi idő és a munkahelyen eltöltött idő egyensúlya. Trend a mobilitás és az online jelenlét. Sok kis cég irodája egy laptopban is elfér. Sok esetben irodát sem bérelnek, hiszen a munkafolyamatok ezt nem igénylik. Nem szükséges minden feladatra külön embert alkalmazniuk. Az internet adta lehetőségekkel az online jelenlét és a modern eszközök nagyon sok innovatív megoldásra adnak lehetőséget.

Az emberek felgyorsult világában egyre inkább igénylik az azonnali válaszokat és elérhetőséget, de ez nem minden esetben megoldható. A chatbotokkal 7/24 jelenlét elérhető, de a cahtbotok gépek és szűrt információt értenek csupán és algoritmusok alapján tudnak válaszolni. Sok esetben nem nyújtanak professzionális megoldást.

Mit tehet az a vállalkozás, akik nem szeretnének humánerőforrást alkalmazni annak érdekében, hogy a felgyorsult világhoz igazodó vevőik azonnali választ kapjanak, a nap akár 24 órájában, a hét minden napján?

A virtuális asszisztensek megjelenése mellett egyre inkább trend, hogy virtuális telefon központot alkalmaz egy-egy cég. A telefon service szolgáltatás innovatív megoldás lehet erre a problémára. 

Ennek előnye, hogy mindig elérhető maradhat a cég a vevői számára. Nem egy chatbot, hanem egy élő ember válaszol a vevők kérdéseire. Az ügyfélélmény ezáltal is emelkedik, hiszen a modern vásárlók egyre tudatosabbak és egyre modernebb szolgáltatást igényelnek. A felügyelet nélküli ügyfelek elégedetlen ügyfelek. A call center ilyen modern szolgáltatás lehet. Mindig készen áll a kérdések megválaszolására és a problémák megoldására. Itt rendelkezésre áll a szükséges figyelem és idő a hívások fogadására és kezelésére. Az elégedett vásárló a 21. században már ír véleményt, de ugyanígy teszi az elégedetlen is. Az vevők érzékenyek erre és veszik a fáradságot, hogy a visszajelzéseket elolvassák, mielőtt egy adott szolgáltatás mellett döntenek.

 

A telefonos titkárság cégen kívüli kiszervezése is egyre inkább trend a munkapiacon. Ez csak telefonszolgáltatás is lehet, de teljes titkári funkciót is jelenthet. Ez végeredményben ugyanolyan feladatkört foglal magában, mint a titkárság. A cég ismerete mellett az információt a megfelelő személy részére juttatja el. Bejövő e-mailek nyomon követése és továbbítása, határidőkre való figyelmeztetés, gépelés, speciális adatok online karbantartása is lehet a kiszervezett munkakör ellátójának a feladata. Sokszor racionális döntés lehet, hogy nem alakítanak ki ennek érdekében külön irodát és gépparkot, nem alkalmaznak munkavállalót. Csupán szolgáltatásként megvásárolják egy arra szakosodott cégtől. Így elegendő egy számla ellenében kifizetni a szolgáltatást és nem kell a humánerőforrás utána munkáltató jogszabályoknak is megfelelni. 

Posted on