Ha már cikket olvasol a marketingről és az esküvőkről, akkor olvasd el ezt!

Ha már cikket olvasol a marketingről és az esküvőkről, akkor olvasd el ezt!

A házasság ideje lejárt? Mennyire fordult meg a világ a szingli, erős nők térnyerésével? Trendkutatók mind arról beszélnek, hogy a nők egyre inkább önállósodnak, karriert építenek, egyre tudatosabbak. Marketing szempontból is egyre erősebb célpiacot jelentenek. A marketing szakembereknek is fontos figyelembe venni azokat a trendeket, amiket a diszkrecionális jövedelmük által egyre több piacon jelentenek ezek a nők. De hogyan lehet az új, tudatosabb célpiaccal kommunikálni? Mi mozgatja őket? Mi a legfőbb kérdésük és vágyuk, amire választ szeretnének? Hogyan gondolkodnak a házasságról és az esküvőkről?

A társadalom egyre inkább elfogadja azt, hogy patchwork családban nőnek fel a gyerekek. Sok családban természetes, hogy a szülők keresik a boldogságukat, tudatosan felvállalják az érzéseiket és jó modellt tudnak kialakítani a gyerekek körül az új házasságaik által is. A kötődési minták egyre változatosabbak. Mások a hosszútávú elvárások. A nők erősödnek, akár házasság nélkül is meg tudják találni a boldogságukat, a családalapítás sem a régi családi keretek között valósul meg. Van-e igény még a házasságra? Ha van, akkor miért van?

Marketing szempontból érdekes megfigyelni, hogy az esküvők körüli témák és rendezvények iránti igény továbbra is dübörög a piacon. A második házasságokat is ugyanúgy megülik a párok és az esküvőkiállítások mindig nagy nyilvánosságnak örvendenek. Ez az ellentmondás marketing szempontból is érdekes téma lehet. Mi lehet a motivációja annak a sok nőnek és férfinak, akik akár másodszorra és harmadszorra is házasságba hajtják a fejüket?

Az élményevidencia egyre inkább teret nyer, az ünneplés, az egyediség és a különlegesség is evidencia a mai kor ember életében. Talán ezért is lehet, hogy igény van az esküvőkre. De ez nem indokolja azt, hogy életre szóló kötelékbe lépjenek a párok. Mi az, ami mégis marad és örök? Érték? A nőkben mindenképpen a szépség és az ékszerek piaca az, ami bárhogy is változik a világ, az nem változik. Egy szép eljegyzési gyűrű a mai napig ugyanúgy megdobogtatja a nők szívét. Ez az élmény valahogy a nők lelkébe van írva. Az eljegyzési gyűrű, mint amilyen a GLAMIRA Eljegyzési Gyűrűk, főleg ha az gyémánt, az egy életre szóló garancia lehet a nő és a gyűrű között. A házasságok jönnek mennek. A nők egyre erősebbek, de még mindig elgyengülnek egy-egy csodálatos gyűrű láttán. A mennyasszonyi ruha és a szépség még mindig a nők lelkébe van írva. Talán ezt valahol kislány korukban vésődik be a lelkükbe? A mesék által, vagy ez valami sokkal mélyebb kötődés? Többről szól? Biztos válasz nincs, de marketing szemszögből egy nagyon erős és jó piac továbbra is, bármilyen trendet is írnak a trendkutatók.

Posted on